Sunday, September 6, 2009

Hati sakit~~

Aku xtau nape aku perlu rase sakit hati..? kalau difikirkan mcm xlogik lngsung kesakitan hati aku ni.. tp nk wat camne.. bile sekali perasaan dah terusik.. maka, makin dalam rase sakit di hati tu... aku rase aku gile kot.. org gile.. hahahhaa. Rase cam nk g wat pembedahan pindah hati ngan jantung la plak... the truth is, aku BENCI ade perasaan mcm ni.. sgt x patut... n aku xsepatutnye membiarkan diri aku dan pemikiran aku involve dlm kehidupan org lain.. kalau boleh aku beritahu kt org berkenaan yg aku sakit hati, beritahu depan2 muke die, alangkah indahnye hidup ini........ kenapela aku ditakdirkan sbg seorg yg hny tahu memendam rasa tanpa mengetahui cara untuk meluahkannya..?

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Blog Kita
iluvislam

HamsterCumiL