Thursday, December 2, 2010

Tagged!

Semalam, sewaktu aku check blog, aku terperasan ada seorang rakan baru (blogger) aku; yang berpangkat adik pada aku *hmm..adakah aku sudah tua..? oh no!* ; iaitu cik athirah telah menge'tag' aku. Wah, kira first time kot kena tag di blog.. *sangat sadis* Anyway, agak terharu biru juga sebab walaupun baru kenal, beliau sudi tag aku. hahahhaha... Thanks ye, athirah!

Ok, ini R.U.L.E nya:


"Once you have been tagged,you are supposed to write a note with 25 random,things,facts or goal about you.at the end,choose 25 people to be tagged.if i tag you,its because i want to know more about you."

25..?? T_T iskkk.. takpe, jawab je.. hehe~
Aku membuat keputusan untuk menyediakan jawapan dari A-Z

♥Anda boleh memanggil saya fizah ataupun pija
♥Berjantina perempuan ayu sejak azali 
♥Cuma meminati kaum lelaki kacak sahaja *Straighhtttt........... to the point je aku ni*
♥Duduk di depan laptop, dalam rumah, di Selangor
♥Empat::merupakan nombor giliran aku keluar dari perut ibuku
♥Famili and friends merupakan orang2 yang sangat aku sayangi
♥Gitar dan keyboard komputer/piano merupakan alat muzik yang aku minati
♥Handphone2 aku sebelum ni dan sekarang, semuanya aku warisi dari ahli keluarga yang lain, kecuali yg first sekali (truly mine..) ; a gift from my brother
♥Ingin melihat masa depan sendiri, namun, apakan daya, Tuhan tak mengizinkan
♥Judge me by my cover won't help you getting the whole picture
♥Kuala Lumpur adalah tempat kelahiranku
♥Laptop adalah ketagihanku
♥Memasak, Makan, Minum, Mandi, Menonton TV, Mendirikan solat, Mendengar lagu dan Melayan perasaan adalah rutin haru-biruku harianku
♥Ngangkung dan Rapunzel merupakan movie yang ingin sangat aku tontoni setelah berbulan-bulan tak menonton wayang
♥Otak masih 'under construction' sehingga kini *muahahhahaha*
♥Perlukan motivasi untuk diri sendiri
♥Quran merupakan bahan yang paling suci kat dunia, tapi paling jarang disentuh.. mengapa..? Fikir-fikirkan dannn selamat beramal! *ingatan utk diri sendiri*
♥Rumahku syurgaku
♥Selalu merancang dan selalu juga tak menjadi.. *hahahaha*
♥Tidur merupakan suatu kenikmatan yang paling aku nikmati
♥Ulat merupakan makhluk Allah yang menggelikan hati aku
♥Very complicated and unpredictable person
♥Wawasan aku ialah "Meneruskan hidup selagi hidup"
♥Xilinx merupakan salah satu software yang pernah aku guna pakai semasa zaman universiti dahulu kala tetapi, aku tak faham dan dah tak ingat macam mana nak guna benda alah tu
♥Y.A.K.I.N adalah satu-satu perkara yang paling aku perlukan sekarang
♥ZzZzZ..  The End!!
Ok, dah cukup 25, yang last sekali tu hiasan je.. yelah, dah janji nak cerita dari A sampai Z kan..? so, kena lah masukkan huruf Z juga.. *kuang3*

Aku kena tag lagi 25 org..? Pening... pening...
Ini senarai mereka2 yang ditagged:

dan anda2 yang sudi mencemar duli demi melawat blog ini *ceh.. bajett..*

Well, memang tak sampai 25 pun, tapi takpelah, janji ade tag org.. haha bukan wajibulghunnah pon benda alah ni.. sekadar suka-suki.. huhu.. Aku tak paksa korang buat tau, tapi, kalau boleh, buat la eh.. eh.. hehe :P *dengan niat untuk menyusahkan jari korg* hahaha...

 ::Well, terasa sangat pelik sbb sebelum ni, list blog2 yang aku follow, panjanggg... tapi check tadi, just ada 3 je.. apasal ni..?::



8 comments:

  1. ok...tima kaseh karna mengetag...tp,sy seorg yg kurang RAJIN dgn bnda2 mcm nie..insyaAllah kalau sampai seru sy akan jawab ye..=)

    with love.

    ReplyDelete
  2. salam pija.. TQ tagkan ye.. tp sye baru je buat ni 3 hari lepas..huhu

    ReplyDelete
  3. time kasih tag..
    25???? wow..nnti me try buat ek..
    me ni banyak betoi tag yg x berjawab..kuikui

    ReplyDelete
  4. yana: aku tau.. ko mmg malas.. hahha :P..
    L.Y.A.N.A: hehe.. tau, baru perasan after post kt shoutbox.. hehe..
    Bionic Women: tula, banyakkan? huhu.. xpe, bila2 rasa rajin or boring, leh buat.. hihi

    ReplyDelete
  5. sy suka... akan dibuat apabila idea sia berkembang jap gek

    ReplyDelete
  6. hajar: sila2.. xsabar mahu baca 25 things bout u..! hehe :P

    ReplyDelete
  7. saya akan bt bile sy blh tulis byk2..tp ko dh byk tahu psl ak..xbes la..cett

    ReplyDelete
  8. aku byk dh lupe pasal ko ain.. sbb dh lama xjumpe.. wakaka crew... XD

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
Blog Kita
iluvislam

HamsterCumiL