Saturday, February 20, 2010

A.K.H.I.R.N.Y.A

Akhirnya...
Finally..
At the end..
Dapat jugak aku siapkan esaimen yg mcm haremm nih..
Ntah ape kebenda aku buat ntah..
Banyak kopi dan pes sahaje.. hahaha..
Mintak maaflah prof.. Saye tak berniat nak kopi pes.. Ni sume salah tangan saye.. salahkan beliau! hukumlah beliau..
Takpela kalau xdapat markah banyak coz i dont deserve it all pon.. Tapi harap ke'complete'an esaimen ni dapat mengurangkan sedikit sebanyak beban Prof ye..
hehe bukan nak bodek pon ye..

Wahhhh..!
Banyak lagi kerja skolah yang menantiku... sungguh aku tertekan dan ditekan2.. Warghhh!!!!!!!

P/s: Rase macam nak suh adik aku darjah 5 ni tlg buatkan sume kerja aku. boleh x??

2 comments:

  1. eh jangan...nanti result pun dapat underestimate..

    copy paste ..pastu edit..hehe

    ReplyDelete
  2. kopi pes.. tp susunan nye dicampur adukkan supaya x nampak mcm kopi pes bulat2.. haha..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails
Blog Kita
iluvislam

HamsterCumiL