Monday, September 28, 2009

Raya Raya Lagi

Hm... aku sudah pon selamat tiba di Melaka.. Alhamdulillah.. Esok, bermulalah sesi persekolahan eh2 sesi perUniversitian aku.. adoiyai... xbest.. tapi yang best nye, aku dapat jumpe dak2 housemet aku.. ntah nape tibe2 aku sgt rindukan mereka.. huhu.. buang tebiat kot..

Time aku nak bertolak ke Melaka, aku rase sgt sedey.. sbb terpaksa berpisah dgn keluarga tercinta demi meneruskan perjuanganku sbg seorang student.. Dalam kereta (akak aku), aku tiba2 terdetik dalam hatiku, ucapan syukur kepada Allah kerana memberikan aku kesempatan untuk merasai nikmatnya Ramadhan tahun ini dan juga kesempatan beraya bersama orang2 yang aku sgt syg.. Aku berdoa semoga kami semua dipanjangkan umur, serta dimurahkan rezeki untuk berkesempatan melalui kehidupan di bulan Ramadhan dan Syawal lagi.. Semoga kita semua dapat memperbaiki diri serta menginsafi diri dengan lebih penghayatan selagi hidup..

Ya Allah, Kau tetapkanlah iman kami, persaudaraan antara kami serta ampunilah dosa2 kami dan kaum muslimin dan muslimat sekaliannya.. amin...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Blog Kita
iluvislam

HamsterCumiL