Wednesday, March 11, 2009

Risau..~

Td, dlm kol 11 lebey, mak aku mtk tlg aku urutkan bdn die... hm.. ni mesti berangin lg bdn die nih.. risau gak aku.. tp aku urut je la.. die asik urut2 dada die.. aku xberape nak sedap ati.. sebelum2 ni pon pernah camni n end up kat spital.. so, aku cadangkan kat mak aku tu, supaye g la spital.. cek ape yg patut.. so, die pon ajk bapak aku.. hm.. ni kes dah xtahan sakit la sbb die trus setuju g spital.. *risau aku bertambah*.. mak aku siap2 n then g spital.. aku duk umh ngan ashraf je... nak tdo, risau plak, risau psl mak aku, risau psl umah ni, yela, tinggal berdua je.. nauzubillah la kan.. pastu, kol 12 lebey, masih xde khabar berita dari mereka berdua.. aku nak tepon, hp aku mane de cdt.. pastu, tetibe akak aku kol tny psl mak aku.. kate kena thn kat wad.. aku lg la xtau. aku pon mkol la hp bpk aku gune tepon umah (bpk ak dah pesan, xbley kol out gune tepon umh..bil melambung nnti..) diulangi, mkol je ek.. bukan kol.. huhu.. baru le bpk aku kol balik.. rupenye mak aku xla kene thn kat wad.. tp under control by doctor kat wad kecemasan.. maybe nak cek jantung n xray.. hm.. harap2 la ok je... i'm very2 worried rite now......~

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Blog Kita
iluvislam

HamsterCumiL