Monday, March 9, 2009

Malas ~

aku sgt MALAS.. MALAS melakukan ape2 pon... aku MALAS nak mandi(oppss...) MALAS nak wat keje umah, MALAS nak bergud mud, MALAS nak basuh pinggan mangkuk yg mak aku suruh.. MALAS in advance iaitu MALAS nak g keje... ARGHH!! kenapela aku ni peMALAS??? ape kate letak je name jadi Pija MALAS... kan ke senang... huahuahua..

MyEm0.ComPIJA, JGN MALASSSS!!!!!!!!!!

Lempang diri sendiri kang..
MyEm0.Com
ha...ha.. nak...?? nak..?? ha, tau takot.. aku selalu rase sumting missing in my life.. what de hek i'm thinking??? wat de hek i want??? ARGHHH!!! tu la, aku rase aku kene rajin2 beribadat nih...

makin hari makin teruk aku tgk perangai si Pija neh.. (kutuk diri sendiri) Insaf ler Pija oiii.. kiamat dah dekat, AJAL pon xtau bile sampai... ha, kang terlambat, jgn nyesal (nauzubillah)...
MyEm0.Com

aku rase sumting wrong wit my head,
MyEm0.Com
got to fix it b4 it's toO late... hm...

hari ni hari Maulidur Rasul.. ade ke aku g layan lagu omputih time2 tgh maulidur rasul nih.. xgune punye Pija.. camne idop nak berkat nih... aishhh...... *sigh* hm... ape2 pon, selamat nyambut hari maulidur rasul.. moge kite sume jadi hamba ALLAH n kaum Nabi Muhammad s.a.w yang semakin bertambah keimanan , soleh dan dijaminkan syurgaNya.. sesamela kite cuba memperbaiki diri yang tersangatlah lemah dan teruk ini kepada yang lebey better.. smoge semua ibadat kita diterimaNYA dan dosa kita yang jahil ini diampunkanNYA.. aMin... ="(

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Blog Kita
iluvislam

HamsterCumiL