Thursday, February 26, 2009

Kenangan Kite Semua.. part1













































































ha.. atas nih sume gambo aku n sebahagian kwn ak kt U.. atas skali tuh, gambo aku men gem kete kat melaka mall.. mase tuh aku ngan yana n ain.. nk tgk wyg kot.. eh bukan.. mase tu xsilap aku, kiteorg sewa kete n jln2 kat pantai.. singgah melaka mall.. azni n anim pon ade tp time nih dieorg kat JJ.. huhu.. yg len2 lak xde sbb mase nih ujung minggu, mereka pulang ke pangkuan keluarga mereka.. haha.. yg 2nd pic tu plak, gambo aku n yana(yana amat gembire bab2 amik gambo sendirik.. ngeh3) mase tu, ngah tgk ceramah perdana tv1 kat dataran mbmb.. saje nk cari publisiti.. (astaghfirullahalazim).. hehe.. mmg nk dgr ceramah pon.. tp silap timing la.. ceramah yg berbaur politik.. i xsuke sgt u knowww... huhu..
then, bawah tu plak, gambo painting aku.. mase masuk kelab seni lukis. canvas painting.. antara yg dipamerkan time hari kokurikulum(sori,terambil gambo senget) besh3.. aku sgt suke seni... hahaha..kemudiannyenye plak, gambo aku, ain n fizah kaab.. kat dataran mbmb.. pas dinner xsilap aku la.. saje nk bgambo.. kak wan yg tulun amik gambo..
gambo itam putih tu, gambo aku n classmate.. time thn 1.. memasing muke innocent je lg mase nih.. cover2 ayu giteww.. hak3.. goli eden.. n lastly, gambo bwh skali... gambo aku n beg duit n ain.. kt kedai mkn, time tu mkn ramai2(ramai ke..??).. ade byk lg gambo aku akn upload.. sabo yer kwn2 aku yg xde gambo dlm nih.. or xbyk.. jgn risau.. ku cube upload lg pasnih.. huhu.. miz u ol la!
P/s: sume gambo nih xikut turutan tarikh peristiwa dan sejarah yer... aku men letak je

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Blog Kita
iluvislam

HamsterCumiL