Tuesday, February 17, 2009

blank

huh.. hye...
ye..ye... ak tau dah lame gak xupdate..
sorila.. semenjak dua menjak nih ak maleh...
haha

well.. beginila kisah idop aku ari nih...
busan....
duk depan nih sorg2.. hm..
aishah?
die duk dlm bilik tu, tlg fida.. wat coding ape ntah utk comtrac..
n beginila aku sesorang kat depan nih..
bukan xnk join dorg, tp nnti supervisor ak nampak, susah lak.. lg pon beliau nak tgk router aku..
tp sampai ke hari nih, xde plak die tanya o dtg kat aku..
aku nak tanya kang, takut die bizi.. lg pon, takot la tetibe die suh aku wat yg susah2.. mati le aku.. tp xley tunggu lama2.. nanti die expect aku dah wat byk, lg pon trial mikrotik neh tinggal lg nam jam je..
camne eh?? kubuntu.. eceh..
burink2.. aku ade gak g jap kat bilik dieorg tuh... tp xlame.. bukan pe, xde mud sgt..
lgpon if ak duk c 2 pon, bukannye buat ape pon.. o tolong ke... tp juz wat menyemak je.. huhu

hm... perasaan aku dah mule dtg kembali.. cewah..
oh ye, bukan perasaan suke kat org ke ape ye.. sekiuss meee..
perasaan tension n pikiran2 negatif2.. ntah pape la..
cukup2... jgn menyemak dlm kpale otak nih.. syuh2...
br nk tenang sket pon xbley..

smalam aku antar mp4 aku kat kedai tu.. mahal nak mampos... just nak baiki skrin yg kecik tu pon mahal... ish.. kopak aku.. kene la mintak sedekah kat bapak aku.. adoiii la... seb bek aku xphm bahase cina, kalau x, siap la tokey tu if aku tau die tipu aku tp nak wat camne, tu je tempat yg dekat2 ngan tempat LI n most importantly, kat kedai tu la aku bli mende tuh.. huh!
dah la design pon same sebijik ngan satu produk tu..
tu la ko pza...fizah..pija.. ah, watever la nama ko..
senang sgt kene tipu n percaya org.. senang sgt kesian kat org..
ish3.. bad bad girl..

hm.. ape lg nak taip nih.. selamba je update blog kat opis... kat umah dah de streamyx pon maleh.. tula...
alaaa.... camne nak mtk duit nih...... lidah ku kelu.. ewah..

cepatla abih LI, aku nak berehat nih... hahaha..

k.. cincau...
ngee~

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Blog Kita
iluvislam

HamsterCumiL