Friday, September 25, 2009

Raya Kerja Skola..?

Wahahaha... memang Raya tahun ni, aku beraya agak sakan gak la... maksud aku.. aku tetibe sgt rajin mengikut famili aku beraya di rumah sanak saudara terdekat (sekitar KL dan Selangor) dan terjauh sikit (Melaka jer..) huhu... dpt la aku mengumpul sedikit wang raya.. (wuhooo still dpt lg..) tahun depan punye raye mesti xdapat dah sbb habis blajor... sob...sob... sob.. tula, mula2 igt raya ke-3 dah kena balik.. tp disebabkan ade sedikit hal... raya ke-8 (ahad) baru nak balik melaka.. huhu.. maka, xdapat la aku nak beraya ke open house sohabat2ku di melaka.. Maaf ye.. (T_T)

Bestnye dapat balik ke rumah.. walaupun kacau bilau gak idop aku kt umah, (hehe) tapi, at least aku dpt merilexkan diri dari org ramai, dari hidup orang2 lain.. dari kerja2 skola aku... (ye ke..??) haha.. tu sbb hari ni baru nak buat kerja, n kelam kelibut aku dibuatnye.. cess.. wish i dun have 2 go back to Melaka..

P/s: Ma, ley x pza jadi org gaji ma n abh je kat umah..? (T_T)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Blog Kita
iluvislam

HamsterCumiL