Tuesday, April 21, 2009

SEDIHNYER!!!!

"Pza, nape ngan hamster ko tu? dah mati ke?" Pertanyaan pertama bapak aku bile masuk ke dalam rumah. Aku mula2 buat dek je coz slalunye hamster aku tido memang tido mati punye(cam aku). Tapi, aku rase cam xbest plak bile bapak aku kate yg hamster tu cam kaku semacam. Aku terus g tengok. Aku slalu kalau jenguk dieorang, mesti aku tgk badan die, ade pernafasan ke x. Kali ni memang xde! Argh..!! tidak!!! aku cek satu2.. aku gerak2kan dieorg..tapi sumenye keras, kaku.. nampak macam tido.. tapi.. sebenarnya, innalillah... waaaaaaaaaaaaaaaaa~ Tidak dapat kugambarkan kesedihan hati ini wahai hamster2ku.. Adakah sebab aku semalam terlintas niat nak bagi korang kat orang lain??? adekah?? tapi aku terniat je, dalam sesaat je, pastu aku fikir, nnti xde korg, aku sunyi pulak,xjadila niat tu... atau adakah sebab cuaca terlalu panas atau terlalu sejuk boley membahayakan nyawa seekor hamster? Jahilkah aku?? Oh hamster2ku..Serentak lak tu mati.. Allah lagi sayang korang.. Hamtaro, Himawari, Anne.. nape korang tinggalkan aku sorg2?? isk... maafkan aku jika selama ni aku pernah mengabaikan kamu semua... Cuma nasib baik semalam aku sempat mengemas sangkar hamster2ku.. dan sempat bermesra kejap dengan mereka. Niat aku, lepas antar report nnti, nak mandikan dieorg.. hm.. xsempat.. Maafkan aku!!!
WAAAAAA~ WAAAAA~ WAAAA~

1 comment:

Related Posts with Thumbnails

Cube Fikir..??

HamsterCumiL