Friday, January 23, 2009

Watever...!

salam salaman..
bertemu lg kite pd ari neh... aku kene ati2 menaip neh.. haha poyo je..
ari nih kene stat wat batch scripting.. waduh2.. tensen sungguh.. dah la smalam mcm nak lempang2 je mesin ATM bank islam(bkn name sbenar).menyampah tol, korg tau x?? tau x???
ish..emO laks pija neh...
camni citer nye, smalam, aku kuar ngan famili aku, g billion .. pastu, nak kuarkan duit kat mesin atm tersebut, bak kate pepatah, 'semalang-malang tupai melompat, malang lg pija'.. yela, mane taknyer, punyelah konfiden kuarkan duit, tp duitnyer xkuar... kalau xpotong duit aku,xpela.. ni x, duit aku pon kene potong.. b4 kuar, ade 200, pas kuar 50, tinggal 150.. tp duitnye xde.. rm50 tuh.... mampu menanggung idop aku sminggu.. cess... geram saye.. geram.. tiram... meram... peram... huh! tgh hari nih kene la g bank tu.. kan ke dah nyusahkan idop haku tu namenye.. ish.. sabau je la

1 comment:

  1. hoi pijaju...
    gilo po ko...
    mcm org xbtol...!!!
    nyampah sggh beta...
    neway,gmbr haku xdak...
    nma haku xdak...
    da jgn pujuk2 aku lg da...
    aku da tawar hati nk terime ko blk...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

Cube Fikir..??

HamsterCumiL