Thursday, January 22, 2009

busan+boring=bowling

salam salaman..
warghh... aku tertekan.. tertekan aku... wahaha.. (muke sirius+cover2).. yela... nanti supervisor nampak aku wat blog, naye aku... cett.. tgh lapoo nih.. keadaan opis yg sejuk serta cold.. merangsang sistem pemakanan aku yg smule jadi.. hulamak.. berfalsampah laks.. cepatla kol 12.45... aku nk rehat awl neh.. skrg kol 12.30.. lambat sungguh mase go away.. cehwah.. rindu gle kt kekawan aku... huhu..
o ye.. slamat bkenalan kat anda.. saye baru wat blog nih ari nih... haha.. sat g ak sambung balik.. yela.. aku kan pekerja yg baik (muke hipokerit)... kpd sesape yg xtau, aku ngah praktikal neh.. kt SSM kL.. tau ke?? xtau sudaaa..
nantok nyer!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Blog Kita
iluvislam

HamsterCumiL