Wednesday, January 28, 2009

ade brape padan muke..??~

salam salaman.. bertemu kite kembali dalam rancangannnn blog-memblogkan diri!..
ye.. sbenornye ak hampir2 terforget yg aku mempunyai sebijik blog buatan sendiri ini.. yela.. mane taknye.. dah 4 ari cuti, xbukak tenet.. maka, aku lupe segale2nye bkenaan tenet.. eceh...
dah2.. aku tgh penin2 nyamok neh, korg pakse2 lak aku taip.. ish3..

pening la, bukan ape, xcukop tido smalam (padan muke! sape suh tdo kol 2 lebey),
pas tu, pening sbb buku repot LI neh xabih di update lg... huh.. (padan muke! sape suh xsiapkan awai2)...

dah2... jgn kutok2 aku lg.. i cant take it animore... cehwah..

pah tu, xbwk duit blanje.. ade sengget tujoh posen je.. mane cukop... tula.. sape suh xmtk awl2 kt abah.. ha... padan muke kali ke-3...

last2 bli begedil n sleep2 kt surou (sleep2 chicken je)...

k r... nak abihkan lepot neh... nnti supervisor nak cek.. haha... mampuih...

chow cincau!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
Blog Kita
iluvislam

HamsterCumiL